
Rysy na lakierze – czy można usunąć bez lakierowania samochodu?
Usuwanie rys
Wszystkie samochody podczas codziennej eksploatacji ulegają uszkodzeniom. Dotyczy to przede wszystkim powłoki lakierniczej, która narażona jest na negatywne oddziaływanie warunków atmosferycznych, dewastację, stłuczki parkingowe lub mycie pojazdu przy zastosowaniu zbyt agresywnych środków.
Na szczęście istnieją sprawdzone sposoby usuwające zarówno płytkie, jak i głębokie zarysowania. Usuwanie rys najlepiej przeprowadzić przy pomocy nowoczesnej techniki bez konieczności ponownego nakładania lakieru. System HBC umożliwia wyretuszowanie oraz miejscową naprawę odprysków i zarysowań przy zastosowaniu różnych metod w zależności od stopnia i typu uszkodzenia.
Nasze najnowsze dokonania
Na co zwrócić uwagę przy usuwaniu otarć na lakierze?
Korzystamy z marek...




Często wykorzystujemy...

Powłoka Hydrofilowa CS-1
Powłoka hydrofilowa sprawia, że krople wody swobodnie spływają po powierzchni. Może być stosowana na lakierze, felgach, chromie lub elementach plastikowych.

Blackfire Midnight Sun
Bezpieczny dla każdego lakieru ręcznie produkowany wosk przeznaczony do tworzenia maksymalnego połysku i długotrwałej ochrony na elementach lakierowanych.

ECHELON Zen-Xero
ECHELON Zen-Xero zapewnia nano hybrydową warstwę (efekt „mokrego lakieru”), dzięki czemu elementy lakierowane uzyskują wysoce błyszczący wygląd.
Jak przebiega przyjęcie samochodu do naprawy?
Częste pytania
Na czym polega technologia SPOT?
W technologii SPOT z wykorzystaniem systemów HBC zastosowane zostały pigmenty PPG Auto Refinish. Cały proces technologiczny opiera się na idei, iż każdą kwalifikującą się do tej technologii naprawę możemy skutecznie zrealizować z pominięciem konieczności lakierowania całego elementu.
Jakie elementy można naprawić przy zastosowaniu technologii SPOT?
Metoda ta idealnie nadaje się do usuwania szkód parkingowych czy niewielkich otarć, które najczęściej dotyczą zderzaków, spojlerów i błotników. Metodą lakierowania SPOT usuwamy także: uszkodzenia lakierowanych ozdobnych listew bocznych, obudów lusterek, uszkodzenia rantów drzwi czy zarysowania felg aluminiowych.